Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Βασίλης Μπαστάκης: «Απέκτησα εμπειρίες και έκανα φίλους στην Επισκοπή – Τιμή για μένα η πρόταση από τον ΠΑΟΚ»

Episkopi-Hrodotos_Mpastakis_Papadakis
O Βασίλης Μπαστάκης, με την ευκαιρία της μεταγραφής του στον ΠΑΟΚ, αισθάνθηκε την ανάγκη να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ, αρχικά στην πρώην ομάδα του την Επισκοπή, με την οποία όπως χαρακτηριστικά τόνισε απέκτησε εμπειρίες αλλά και φίλους…
Επίσης και στη νέα του ομάδα, τον ΠΑΟΚ, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αποτελεί τιμή γι’ αυτόν η πρόταση που του έγινε από την ομάδα του Κρουσώνα και έδωσε την υπόσχεση ότι μέσα από την δουλειά, θα προσπαθήσει να φανεί αντάξιος των προσδοκιών και να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του απέναντί της έτσι ώστε να μπορέσει να βοηθήσει στην επίτευξη των φετινών της  στόχων.
Αναλυτικά, ο 22χρονος μέσος, δήλωσε τα εξής: «Με την ευκαιρία της μεταγραφής μου στον ΠΑΟΚ, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστών στην πρώην ομάδα μου την Επισκοπή, στην οποία πέρασα μία πολύ όμορφη χρονιά, με αποκορύφωμα την κατάκτηση του πρωταθλήματος Δ΄ Εθνικής… Απέκτησα εμπειρίες και έκανα φίλους εκεί… Θεωρώ ότι ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για την ομάδα της Επισκοπής, για το Ρεθυμνιώτικο ποδόσφαιρο, αλλά και για μένα προσωπικά. Μπορεί να μη συνεχίστηκε η συνεργασία μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κλείνω την πόρτα, ίσως στο μέλλον να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας.
Όπως και να ‘χει πάντως, θα ήθελα  να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον πρόεδρο Μιχάλη Νικολιδάκη, για την συνεργασία που είχαμε, αλλά και για την ευκαιρία που μου έδωσαν να αγωνιστώ σε μια οργανωμένη ομάδα όπως είναι η  Επισκοπή. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω, όλο το προπονητικό τιμ και ιδιαίτερα τους δύο προπονητές κ.κ.  Ξηράκη & Κολιτσιδάκη, τους συμπαίχτες μου,  τον φίλαθλο κόσμο, καθώς και  τα ΜΜΕ για την άριστη συνεργασία που είχαμε και να ευχηθώ στην Επισκοπή να εκπληρώσει τους στόχους της στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής.
Σε ότι αφορά τη νέα μου ομάδα τον ΠΑΟΚ, έχω να πω ότι αποτελεί τιμή για μένα η πρόταση που μου έγινε. Το ιδιαίτερα θερμό ενδιαφέρον που έδειξαν οι άνθρωποι της διοίκησης και ο προπονητής κ. Βελανδάκης τους οποίους ευχαριστώ ιδιαίτερα, μ’ έκαναν να πάρω την απόφαση να συνεργαστώ μαζί τους και να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ, μια ομάδα που τα τελευταία χρόνια γράφει τη δική της ιστορία στη Δ΄ Εθνική. Προσωπικός μου στόχος τον οποίο έχω ως αρχή, είναι  πάντα να προσπαθώ, να δουλεύω πολύ, να βελτιώνομαι, ώστε να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα… θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών και να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω στην επίτευξη των φετινών στόχων του ΠΑΟΚ. 
Τελειώνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες που ενδιαφέρθηκαν για μένα και να ευχηθώ σε  όλους γενικά, υγεία και μια καλή ποδοσφαιρική σεζόν»